Değeri tarih, ederi talep belirler...
Adnan TURANİ (1925-2016)
Kağıt üzerine yağlı boya, Çerçeveli, İmzalı, 50 x 70 cm.
Evren BİLGİN
''Tadımlık Armoni-Kuşlar'' Tuval üzerine akrilik boya, 40 x 40 cm.
Bedri Rahmi EYÜBOĞLU (1911-1975)
'Baltabaş'' Yazma, 2019, İmzalı, 22 x 11 cm.
Murat ÖZDOĞRU
'Büyük Virda Okyanus'undan uyanış'' Tuval üzerine akrilik boya, İmzalı, 50 x 35 cm.
Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Prof. Dr. Zafer Gençaydın atölyesin mezunu. Prof. Dr. Hayati Misman'dan gravür dersleri almıştır.
ÖZDOĞRU, 6. Şefik Bursalı Resim Yarışma'sında Sergileme ödülü aldı.
Adnan TURANİ (1925-2016)
Kağıt üzerine çini mürekkebi, Çerçeveli, İmzalı, 30 x 41 cm.
Şener DEMİRKOL (1949)
"Balerin" Tuval üzerine yağlı boya, 2003, İmzalı, 40 x 50 cm.
İzzet Arda ONURSAN (1959)
Tuval üzerine yağlı boya, 2006, İmzalı, 20 x 20 cm.
Evren BİLGİN
''Ebruli Portreler-Veronica'' Tuval üzerine akrilik boya, İmzalı, 40 x 40 cm.
Hayati MİSMAN (1945)
Gravür, 1989, 31/50, 25 x 25 cm.
Özellikle gravür konusunda Türkiye'nin önde gelen isimlerinden birisi olan Hayati MİSMAN 2005 yılında Hacettepe Üniversitesi'nden profesör olarak emekli olmuştur.
Resimlerindeki en büyük özellik deformasyona ve soyutlamaya yönelmiş dışavurumcu 'çizgi'dir.
Vedat ÖZCAN (1981)
''Soyut Zincir Serisi'' Tuval üzerine karışık teknik, Çerçeveli, İmzalı, 17,5 x 12,5 cm.
2004 yılında ” Georg Baselitz Örneği Kapsamında Ekspresyonist Resim Sanatında Deformasyon Olgusu” başlıklı teziyle Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim bölümünden mezun oldu.
Sanatçı resimlerindeki insanları tek gözlü olarak tasvirlemesini şöyle anlatıyor: Tek göz imajıyla bencilliğe denk düşen bir yerden bakma anlayışına gönderme yapmak amaçlarımdan en önemlisi.Çizimlerim hayattan sınırsızca anlayış bekleyen, sınırsızca hak talep eden, fütürsüz bir ısrarcılıkla önce kendi pencerelerini işaret eden insanların tasvirleridir.
Vedat ÖZCAN (1981)
''Soyut Zincir Serisi'' Tuval üzerine karışık teknik, Çerçeveli, İmzalı, 17,5 x 12,5 cm.
2004 yılında ” Georg Baselitz Örneği Kapsamında Ekspresyonist Resim Sanatında Deformasyon Olgusu” başlıklı teziyle Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim bölümünden mezun oldu.
Sanatçı resimlerindeki insanları tek gözlü olarak tasvirlemesini şöyle anlatıyor: Tek göz imajıyla bencilliğe denk düşen bir yerden bakma anlayışına gönderme yapmak amaçlarımdan en önemlisi.Çizimlerim hayattan sınırsızca anlayış bekleyen, sınırsızca hak talep eden, fütürsüz bir ısrarcılıkla önce kendi pencerelerini işaret eden insanların tasvirleridir.
Zafer GENÇAYDIN (1941)
Kağıt üzerine karışık teknik, 2007, İmzalı, 46 x 32 cm.
Faruk CİMOK (1956)
''Ortaköy'' Dijital baskı, 2009, 4/100, İmzalı, 70 x 50 cm.
Hayati MİSMAN (1945)
Gravür, 1985, 34/50, 25 x 25 cm.
Özellikle gravür konusunda Türkiye'nin önde gelen isimlerinden birisi olan Hayati MİSMAN 2005 yılında Hacettepe Üniversitesi'nden profesör olarak emekli olmuştur.
Resimlerindeki en büyük özellik deformasyona ve soyutlamaya yönelmiş dışavurumcu 'çizgi'dir.
Bünyamin BALAMİR
Desen, 1999, imzalı, 16 x 18 cm.
Fantastik soyutlama tarzında renkçi anlayıştaki çalışmalarında her şeye rağmen yaşama sevincini ve direncini sorgular.
Süleyman ŞAHİN (ÇOBAN RESSAM) (1949)
Tuval üzerine yağlı boya, 2011, imzalı, 40 x 50 cm.
Çağatay NAVRUZ
''Birliktelik'' Tuval üzerine yağlı boya, İmzalı, 60 x 50 cm.
1998 yılında 19 Mayıs Ünuversitesi Eğitim Fakültesi Resim Ana dalından mezun oldu.Eserlerinde arka alanlarda soyutlamacı bir anlayışın önünde,kendine özgü renklerle ön plana çıkan kadın ve erkek figürleri ile aşkı ve romantizmi işliyor.Anlatım dili müzik olan sanatçı.Müzikteki öğelerlede soyut ve somut ilişkiye renklerle göndermeler yapıyor.